Polska Izba Mleka
Od początku istnienia Polskiej Izby Mleka, tj. od 2008 roku, ściśle współpracujemy przy opracowywaniu i wdrażaniu koncepcji marketingowej oraz strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Izby. Kompleksowo zajmujemy się zarządzaniem bieżącą działalnością organizacji oraz prowadzeniem działań public relations. W tej chwili Polska Izba Mleka jest największą i najszybciej rozwijającą się w Polsce organizacją zrzeszającą podmioty branży mlecznej.
Do naszych zadań należy m.in. opracowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych, a także prowadzenie biura prasowego Polskiej Izby Mleka (www.izbamleka.pl). Współpracujemy też przy tworzeniu i wdrażaniu kampanii edukacyjnych i społecznych, których celem jest promocja polskiego mleka, takich jak „Dzieciaki mleczaki”, „Mamy kota na punkcie mleka” czy „Doskonałe mleko”.
Instytut Profilaktyki i Zdrowia
Nasze zaangażowanie w promocję zdrowego stylu życia zaowocowało powstaniem w 2014 roku Instytutu Profilaktyki i Zdrowia (instytutprofilaktyki.pl). Dlatego ten projekt traktujemy szczególnie, jak własne „dziecko”. Instytut świadczy kompleksowe usługi w zakresie doradztwa i edukacji żywieniowej, dietoprofilaktyki chorób cywilizacyjnych oraz dietoterapii schorzeń przewlekłych, w których odpowiednie odżywianie odgrywa kluczową rolę.
Ścisła współpraca naszej agencji z IPiZ obejmuje opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej, kompleksowe zarządzanie projektem, a także działania public relations, opracowywanie materiałów informacyjnych i prowadzenie biura prasowego.
Badaj piersi
Jesteśmy również pomysłodawcami i twórcami serwisu internetowego, gromadzącego autoryzowaną i potwierdzoną przez naukowców wiedzę nt. profilaktyki zdrowia i badania piersi. Na stronie www.badajpiersi.pl każda kobieta znajdzie informacje o tym, jak dbać o piersi, jak i kiedy wykonywać samobadanie, jakie są czynniki podwyższonego ryzyka, jakie badania powinna wykonać, jeśli chce być pewna, czy jest zdrowa i gdzie może zrobić badania diagnostyczne.
Coolturalny Białystok
Od 2012 roku prowadzimy internetowy serwis www.coolturalnybialystok.pl – aktualny przewodnik po świecie kultury i rozrywki na Podlasiu, nieformalne centrum informacji kulturalnej.
Jesteśmy również pomysłodawcami i twórcami serwisu internetowego, przewodnika po świecie kultury i rozrywki na Podlasiu, nieformalnego centrum informacji kulturalnej.
Programy społeczne
Od lat efektywnie współpracujemy z Białostockim Centrum Onkologii, prowadząc działania edukacyjno-informacyjne w zakresie profilaktyki raka piersi. Zajmujemy się realizacją programów profilaktyki zdrowia w szkołach, organizacją spotkań, konferencji oraz eventów okolicznościowych (Dzień Walki z Rakiem, Światowy Dzień Rzucania Palenia, Dzień Matki), prowadzeniem biura prasowego.
Z kolei na zlecenie Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku prowadzimy kompleksowe działania public relations w zakresie informowania i edukacji wczesnego wykrywania raka szyjki macicy. Do naszych zadań należała: organizacja spotkań i konferencji propagujących zdrowy styl życia i profilaktykę zdrowotną, promowanie programu bezpłatnych badań cytologicznych dla kobiet, prowadzenie biura prasowego.
Mleko z klasą
Celem programu realizowanego od 2007 roku wspólnie z firmą Tetra Pak – liderem wśród producentów opakowań dla przemysłu spożywczego, było stworzenie zdrowego nawyku codziennego picia mleka przez dzieci. Zachęcaliśmy przedszkolaki i uczniów do picia mleka poprzez zabawę i szereg aktywności, m.in. konkursy, programy edukacyjne, pikniki i inne eventy w placówkach edukacyjnych oraz działania skierowane do mediów. Realizowana przez nas kampania została uznana za modelową w wielu krajach Unii Europejskiej, a także w Japonii i Chinach. Więcej informacji o kampanii: www.mlekozklasa.pl
Międzynarodowe Forum Mleczarskie
Międzynarodowe Forum Mleczarskie (FSM) to największa konferencja branży mleczarskiej w Europie Środkowo – Wschodniej, której jesteśmy wyłącznym pomysłodawcą i organizatorem. Jest to wydarzenie o wysokim prestiżu, wynikającym z poziomu merytorycznego, aktualności i wadze podejmowanych tematów, ale również dbałości o szczegóły, które czynią spotkanie wyjątkowym.
Co roku wśród uczestników i prelegentów Forum znajdują się przedstawiciele licznych organizacji branżowych, takich jak Eucolait, Copa-Cogeca, EDA czy Coop de France, reprezentanci rządów z różnych krajów świata, między innymi Francji, Włoch, Niemiec, Nowej Zelandii czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich, ministrowie rolnictwa, radcowie rolni, eksperci rynkowi, analitycy oraz przedstawiciele polskich i zagranicznych spółdzielni.
Każda edycja Forum stwarza niepowtarzalną okazję do dyskusji, wymiany doświadczeń i poglądów, co ułatwia wspólne budowanie przyszłości branży mleczarskiej.
Zapraszamy do odwiedzenia strony www.forum-mleczarskie.org gdzie znajdują się aktualne informacje na temat kolejnych edycji konferencji.
Zielone mleko
Opracowaliśmy i zrealizowaliśmy projekt mający na celu podniesienie pozycji konkurencyjnej średniej wielkości przedsiębiorstw branży mleczarskiej poprzez wdrożenie rozwiązań proekologicznych. Do naszych zadań należała: analiza potrzeb proekologicznych przedsiębiorstwa, doradztwo środowiskowe, opracowanie planu wdrażania rozwiązań proekologicznych oraz szkolenia pracowników.
W ramach projektu Zielone mleko przeprowadziliśmy ponad 80 szkoleń, w trakcie których przeszkoliliśmy blisko 1200 osób.