ProjektyKampanie i programy społeczneKonferencjeDziałania szkoleniowe

Polska Izba Mleka

 

PIM_450x422

Od początku istnienia Polskiej Izby Mleka, tj. od 2008 roku, ściśle współpracujemy przy opracowywaniu i wdrażaniu koncepcji marketingowej oraz strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Izby. Kompleksowo zajmujemy się zarządzaniem bieżącą działalnością organizacji oraz prowadzeniem działań public relations. W tej chwili Polska Izba Mleka jest największą i najszybciej rozwijającą się w Polsce organizacją zrzeszającą podmioty branży mlecznej.

Do naszych zadań należy m.in. opracowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych, a także prowadzenie biura prasowego Polskiej Izby Mleka (www.izbamleka.pl). Współpracujemy też przy tworzeniu i wdrażaniu kampanii edukacyjnych i społecznych, których celem jest promocja polskiego mleka, takich jak „Dzieciaki mleczaki”, „Mam kota na punkcie mleka” czy „Doskonałe mleko”.

Badaj piersi

 

badaj_piersi_450x189

Od lat jesteśmy aktywnie zaangażowani w prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych związanych z Programem Wczesnego Wykrywania Raka Piersi. Współpracujemy z Centralnym Ośrodkiem Koordynującym i Wojewódzkimi Ośrodkami Koordynującymi w zakresie kampanii profilaktycznych programów zdrowotnych. Na swoim koncie mamy szereg działań zrealizowanych we współpracy z SPZOZ, instytutami badawczymi, fundacjami i stowarzyszeniami: organizacja spotkań, konferencji i eventów poświęconych profilaktyce wczesnego wykrywania raka piersi, opracowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych, prowadzenie biura prasowego.

Jesteśmy również pomysłodawcami i twórcami serwisu internetowego, gromadzącego autoryzowaną i potwierdzoną przez naukowców wiedzę nt. profilaktyki zdrowia i badania piersi. Na stronie www.badajpiersi.pl każda kobieta znajdzie informacje o tym, jak dbać o piersi, jak i kiedy wykonywać samobadanie, jakie są czynniki podwyższonego ryzyka, jakie badania powinna wykonać, jeśli chce być pewna, czy jest zdrowa i gdzie może zrobić badania diagnostyczne.

 

 

Instytut Profilaktyki i Zdrowia

 

IPiZ_450x421

Nasze zaangażowanie w promocję zdrowego stylu życia zaowocowało powstaniem w 2014 roku Instytutu Profilaktyki i Zdrowia (instytutprofilaktyki.pl). Dlatego ten projekt traktujemy szczególnie, jak własne „dziecko”. Instytut świadczy kompleksowe usługi w zakresie doradztwa i edukacji żywieniowej, dietoprofilaktyki chorób cywilizacyjnych oraz dietoterapii schorzeń przewlekłych, w których odpowiednie odżywianie odgrywa kluczową rolę.

Ścisła współpraca naszej agencji z IPiZ obejmuje opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej, kompleksowe zarządzanie projektem, a także działania public relations, opracowywanie materiałów informacyjnych i prowadzenie biura prasowego.

 

Coolturalny Białystok

 

Od 2012 roku prowadzimy internetowy serwis www.coolturalnybialystok.pl – aktualny przewodnik po świecie kultury i rozrywki na Podlasiu, nieformalne centrum informacji kulturalnej.

Każdego dnia dostarczamy aktualne informacje o premierach kinowych i teatralnych, koncertach, spotkaniach autorskich, konferencjach, warsztatach, wystawach itd. Słowem, o wszystkim, co się dzieje w Białymstoku i okolicach. Naszą misją jest popularyzowanie wydarzeń kulturalno-rozrywkowych. Obejmujemy patronatem najciekawsze imprezy, wspieramy kulturę niszową i wszelkie formy aktywności ludzi w naszym regionie. Jesteśmy otwarci na wszelkie przejawy twórczości naszych czytelników, którymi chcą się z nami podzielić.

 

Programy społeczne

 

BCO_300x225

Od lat efektywnie współpracujemy z Białostockim Centrum Onkologii, prowadząc działania edukacyjno-informacyjne w zakresie profilaktyki raka piersi. Zajmujemy się realizacją programów profilaktyki zdrowia w szkołach, organizacją spotkań, konferencji oraz eventów okolicznościowych (Dzień Walki z Rakiem, Światowy Dzień Rzucania Palenia, Dzień Matki), prowadzeniem biura prasowego.

 

 

 

USK logo_450x283

Z kolei na zlecenie Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku prowadzimy kompleksowe działania public relations w zakresie informowania i edukacji wczesnego wykrywania raka szyjki macicy. Do naszych zadań należała: organizacja spotkań i konferencji propagujących zdrowy styl życia i profilaktykę zdrowotną, promowanie programu bezpłatnych badań cytologicznych dla kobiet, prowadzenie biura prasowego.

 

Mleko z klasą

 

mleko_z_klasa_450x328Celem programu realizowanego od 2007 roku wspólnie z firmą Tetra Pak – liderem wśród producentów opakowań dla przemysłu spożywczego, było stworzenie zdrowego nawyku codziennego picia mleka przez dzieci. Zachęcaliśmy przedszkolaki i uczniów do picia mleka poprzez zabawę i szereg aktywności, m.in. konkursy, programy edukacyjne, pikniki i inne eventy w placówkach edukacyjnych oraz działania skierowane do mediów. Realizowana przez nas kampania została uznana za modelową w wielu krajach Unii Europejskiej, a także w Japonii i Chinach. Więcej informacji o kampanii: www.mlekozklasa.pl

Forum Spółdzielczości Mleczarskiej

 

FSM w CDR_NOWYJesteśmy pomysłodawcą i wyłącznym organizatorem największej w Europie Środkowo-Wschodniej międzynarodowej konferencji branży mleczarskiej. To jedyne tak duże i prestiżowe forum, które co roku gromadzi gości z całego świata: ekspertów branży mleczarskiej, przedstawicieli ambasad, ministerstw rolnictwa, radców rolnych, a także reprezentantów administracji rządowych i członków międzynarodowych organizacji branżowych, takich jak EDA, Copa-Cogeca, FIL/IDF, DGAgri.

FSM to miejsce spotkań i dyskusji na istotne i aktualne dla branży tematy. Jedyna w swoim rodzaju okazja do wymiany pomysłów i opinii między przedstawicielami instytucji państwowych, przedsiębiorstw oraz ekspertami przemysłu mlecznego.

 

Zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji Forum Spółdzielczości Mleczarskiej. Szczegóły na stronie www.forum-mleczarskie.org

 

Zielone mleko

 

zielone_mleko_450x211Opracowaliśmy i zrealizowaliśmy projekt mający na celu podniesienie pozycji konkurencyjnej średniej wielkości przedsiębiorstw branży mleczarskiej poprzez wdrożenie rozwiązań proekologicznych. Do naszych zadań należała: analiza potrzeb proekologicznych przedsiębiorstwa, doradztwo środowiskowe, opracowanie planu wdrażania rozwiązań proekologicznych oraz szkolenia pracowników.

W ramach projektu Zielone mleko przeprowadziliśmy ponad 80 szkoleń, w trakcie których przeszkoliliśmy blisko 1200 osób.