Strategia komunikacjiPR korporacyjnyPR produktu i markiMedia relationsEventyWizerunek osobisty

Strategia komunikacji

 

Co mówić, jak mówić i do kogo kierować przekaz, tak aby być słyszanym i odbieranym w sposób, w jaki chcemy, aby nas postrzegano?

Wychodząc od analizy pozycji rynkowej, aktualnego wizerunku, strategicznych celów, wizji i misji Klienta, opracowujemy i wdrażamy kompleksowy plan komunikacji organizacji.

Zapewniamy stałą obsługę w zakresie kluczowych elementów strategii public relations:

  • komunikacja firmy/marki/produktu z otoczeniem wewnętrznym – wytyczanie celów i kanałów komunikacji, tworzenie i pomoc w realizacji planów komunikacji, opracowywanie strategii komunikacji;
  • zarządzanie relacjami z otoczeniem zewnętrznym – opracowywanie strategii, przygotowywanie i prowadzenie konsultacji społecznych, budowanie wizerunku poprzez otoczenie lokalne, aranżowanie spotkań z lokalnymi liderami, działania ukierunkowane na społeczność lokalną;
  • budowanie i realizacja programów biznesu odpowiedzialnego społecznie (CSR – Corporate Social Responsibility) – opracowywanie strategii społeczno-środowiskowych, dobór i utrzymywanie relacji z interesariuszami, utrwalanie zaufania i lojalności, propagowanie dobrych wzorców i aktywizacja społeczna;
  • wdrażanie planów działań antykryzysowych i szkolenia personelu z zakresu komunikacji kryzysowej – identyfikacja potencjalnych zagrożeń, instrukcje i wzorcowe komunikaty, procedury minimalizujące zagrożenia, doradztwo i koordynacja działań w czasie kryzysu, działania pokryzysowe.

PR korporacyjny

Budowanie i wzmacnianie wizerunku organizacji to coś więcej niż PR produktu. Po pierwsze dlatego, że przekaz musi uwzględniać wszystkie kluczowe grupy odbiorców (pracowników, inwestorów, partnerów, klientów, mediów, ekspertów). Tworzenie komunikatów kierowanych do poszczególnych grup wymaga przygotowania merytorycznego, nierzadko specjalistycznej wiedzy ekonomicznej, finansowej i branżowej. Po drugie, strategie i działania realizowane w ramach PR korporacyjnego muszą być zaplanowane kompleksowo i długofalowo, a następnie prowadzone konsekwentnie i systematycznie (nie tylko w sytuacjach kryzysowych). Pamiętajmy, że komunikacja to dialog, w którym uczestniczą dwie strony. Strategie PR korporacyjnego powinny być dynamiczne i reagować na komunikaty zwrotne płynące od odbiorców.

W ramach PR korporacyjnego naszym Klientom zapewniamy: opracowywanie strategii wizerunkowych, budowanie wizerunku osób kluczowych w firmie, budowanie wizerunku pracodawcy oraz wizerunku całej korporacji, strategie komunikacji wewnętrznej, zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, identyfikację wizualną firmy, media relations, biznes odpowiedzialny społecznie, inicjowanie i organizację eventów firmowych.

PR produktu i marki

Niezależnie od tego, czym zajmuje się organizacja albo co sprzedaje dana firma – jej działalność czy produkty wzbudzają emocje. Niektórzy twierdzą, że w obliczu coraz większej rynkowej rywalizacji, dzisiaj nie sprzedaje się już produktów, ale emocje. To właśnie one coraz częściej przesądzają o sukcesie bądź porażce marki. Pomagamy Klientom zbudować pozytywne emocje wokół ich produktów.

W zakresie naszych kompetencji znajduje się budowa świadomości i strategii komunikacji marki, obejmująca m.in. wprowadzanie nowej marki na rynek, rebrandig, wybór kanałów komunikacji, programy lojalnościowe, umacnianie pozycji marki, monitoring rynku i konkurencji.

Media relations

Jak skłonić media, by mówiły właśnie o nas? Mało tego, co zrobić, żeby mówiły to na czym nam zależy? W jaki sposób zainspirować dziennikarzy do poruszania istotnych dla nas tematów? My znamy odpowiedzi na te pytania.

Długoletnia działalność w zakresie media relations pozwoliła nam wypracować liczne kontakty i trwałe relacje w świecie mediów. Naszym Klientom zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie kontaktów z mediami: od redakcji komunikatów i wysyłki materiałów prasowych, poprzez aranżację wywiadów, organizację konferencji prasowych i press-briefingów, prowadzenie biura prasowego, aż po monitoring i analizę komunikatów medialnych.

Eventy

Spotkania biznesowe, udział w konferencjach branżowych, targach, wystawach czy misjach gospodarczych to znakomita okazja do zaprezentowania potencjału i możliwości firmy. To także spore wyzwanie organizacyjne i logistyczne, któremu jesteśmy w stanie sprostać.

Zadbamy o to, aby odpowiednia prezentacja wzmocniła pożądany wizerunek przedsiębiorstwa. Kluczem są działania nieszablonowe, dzięki którym event na długo zapada w pamięć.

Organizujemy również firmowe imprezy integracyjne, koncerty, wydarzenia specjalne i niestandardowe (np. jubileusze). Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania.

Wizerunek osobisty

Jak Cię widzą, tak Cię piszą – stwierdzenie banalne, lecz nieustannie prawdziwe. Dbałość o korzystny wizerunek osobisty tym bardziej zyskuje na znaczeniu, im bardziej nasze postrzeganie świata koncentruje się na kulturze obrazkowej. Każda organizacja, która chce być postrzegana jako profesjonalny, solidny partner w biznesie, musi zadbać o to, by jej pracownicy byli tak właśnie odbierani przez otoczenie.

Oferujemy doradztwo i szkolenia w zakresie etyki biznesu, autoprezentacji i wystąpień publicznych. Z naszej wiedzy i doświadczenia z dobrym skutkiem od lat korzystają kandydaci w wyborach parlamentarnych i samorządowych. W programie szkoleń znajdują się następujące elementy: budowa wizerunku w oparciu o gesty, słowa i wygląd, zażegnywanie kryzysu medialnego, sztuka mówienia i słuchania, komunikacja z odbiorcą indywidualnym i grupowym, diagnoza stresu i skuteczne pokonywanie go.