First Communications

Pomagamy naszym Klientom, budując i realizując efektywne strategie biznesowe.
Wskazujemy korzystny kierunek rozwoju.

1998

Początek działalności First Communications

Byliśmy pierwszą na Podlasiu agencją public relations.

Dziś jesteśmy jedyną na rynku agencją, która tak dobrze zna branżę mleczarską. Doświadczenie zobowiązuje i dlatego nasza specjalność to strategiczne rozwiązania dla sektora produkcji i przetwórstwa mleka.

2002

Pierwsze Forum Spółdzielczości Mleczarskiej

Organizując po raz pierwszy konferencję poświęconą sytuacji branży mleczarskiej w Polsce i na świecie, nie sądziliśmy, że nasze przedsięwzięcie odniesie taki sukces.

Forum Spółdzielczości Mleczarskiej jest największym tego rodzaju cyklicznym wydarzeniem w Europie Środkowo-Wschodniej i niewątpliwie najbardziej prestiżową konferencją w naszym kraju.

„Forum w Augustowie jest wyjątkowym w skali europejskiej, a może i światowej, miejscem spotkań i platformą wymiany poglądów przedstawicieli spółdzielczości mleczarskiej.”
prof. Andrzej Babuchowski, Radca Minister w Stałym Przedstawicielstwie RP przy UE

„Forum Spółdzielczości Mleczarskiej w Augustowie to miejsce podejmowania ważnych dla branży decyzji m.in. w zakresie rozwoju i konsolidacji polskich spółdzielni mleczarskich.”
Edmund Borawski, prezes SM Mlekpol oraz Polskiej Izby Mleka

2007

Start programu „Mleko z klasą”

Krajowy program społeczny „Mleko z klasą” to wspólna inicjatywa polskich producentów mleka, Rady Promocji Zdrowego Żywienia Człowieka oraz firmy Tetra Pak, mająca na celu stworzenie zdrowego nawyku codziennego picia mleka przez dzieci.

Kampania stała się modelowym programem propagującym picie mleka w szkołach w wielu krajach UE, a także w Japonii i w Chinach.
Od początku prowadziliśmy działania marketingowe i public relations na rzecz programu.

2008

Powołanie Polskiej Izby Mleka

Inicjatorką powstania izby gospodarczej branży mleczarskiej była Agnieszka Maliszewska. Pomysł zrodził się na bazie doświadczeń z kilkuletniej organizacji Forum Spółdzielczości Mleczarskiej. Efektywna promocja i działania lobbingowe na rzecz umacniania polskiego mleczarstwa oraz przetworów mlecznych na rynkach krajowych i zagranicznych, wymagały powołania podmiotu, który reprezentowałby interesy polskich spółdzielni i przemysłu mleczarskiego.

First Communications opracowała i wdrożyła koncepcję marketingową oraz strategię komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Izby. Do dziś kompleksowo zajmujemy się zarządzaniem bieżącą działalnością organizacji oraz prowadzeniem działań public relations.

2013

Agnieszka Maliszewska odznaczona Srebrnym Krzyżem Zasługi

Krzyż Zasługi nadawany jest przez Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej osobom, które położyły zasługi dla państwa lub obywateli spełniając czyny przekraczające zakres ich zwykłych obowiązków, a przynoszące znaczną korzyść państwu lub obywatelom, ofiarną działalność publiczną, ofiarne niesienie pomocy oraz działalność charytatywną.

2014

Agnieszka Maliszewska, Prezes Zarządu First Communications osobowością roku 2014 branży mleczarskiej

Agnieszka Maliszewska wygrała w plebiscycie na osobowość roku 2014, organizowanym przez portal Dairyreporter.com. Po raz pierwszy osoba z Polski została wyróżniona takim tytułem.

2015

Agnieszka Maliszewska zasłużona dla rozwoju polskiej gospodarki

W uznaniu zasług poniesionych na rzecz rozwoju gospodarki Rzeczpospolitej Polskiej wiceprezes Rady Ministrów, minister gospodarki Janusz Piechociński przyznał Agnieszce Maliszewskiej odznakę honorową.

<–

2019

Agnieszka Maliszewska wiceprzewodniczącą COGECA

28 listopada w Brukseli odbyło się posiedzenie Prezydium COGECA, podczas którego dokonano wyboru przewodniczącego oraz sześciu wiceprzewodniczących organizacji. Najwięcej głosów otrzymała Agnieszka Maliszewska, zostając tym samym pierwszą wiceprzewodniczącą organizacji.

–>

amaliszewska

Agnieszka Maliszewska
Prezes Zarządu First Communications, ekspert rynku mleka i polskiej branży mleczarskiej z ponad 20-letnim doświadczeniem.

Nasze wartości

  • Zawsze stoimy w cieniu Klienta. Dbamy o jego dobre imię z pozycji doradcy oraz pomysłodawcy, organizatora i realizatora.
  • Każdy projekt to dla nas nowe wyzwanie.
  • Tylko stały kontakt z Klientem, wsłuchiwanie się w jego oczekiwania i potrzeby otoczenia może zapewnić powodzenie w realizacji celu.
  • Sukcesy naszych Klientów są naszymi sukcesami.